Kosmiczna Stella Luna

Mam wielką słabość do polskich projektantów. Mówię o tym na każdym możliwym kroku i jeśli tylko pozwalają mi na to finanse to staram się wybierać ich produkty zamiast sieciówkowych wytworów. Od jakiegoś czasu myślałam też o nawiązaniu współpracy z kimś kto tworzy coś swojego, ma własną wizję, a przy tym jest bardzo uczciwy i rzetelny. Chciałam dołożyć swoją małą cegiełkę do rozwoju marek, którym kibicuję z całego serca. I w końcu mi się udało! 

Ostatnio miałam okazję współpracować z sopocką marką Kosmos. Została ona założona przez Aleksandrę Szewczuk, z wykształcenia jest malarką, uwielbia abstrakcję, którą przemyca w swoich projektach toreb, czy koszulek. Kolorowe plamy, kropki, kreski stały się znakiem rozpoznawczym tej marki. Wszystkie rzeczy są wykonane ręcznie, zarówno szycie jak i print. Dodatkowo, każdą z toreb można spersonalizować, dopasować ją do swoich potrzeb, co moim zdaniem jest naprawdę świetne. 

Pomysłów na sesję było dużo i rodziły się naprawdę szybko. Jednak doszłyśmy do wniosku, że w prostocie siła. Zdecydowałyśmy się na jasny, konkretny wizerunek modelki, oprawy graficznej i wszystkiego co się z tym łączy. Zależało nam na pokazaniu pewnej siebie kobiety, której zależy na dobrych produktach, jest świadoma siebie, tego co nosi i nie boi się eksperymentowania z modą, ani ze swoim wizerunkiem. Mam nadzieję, że ten efekt został osiągnięty :) Poza zdjęciami, całą kolekcję możecie zobaczyć "fizycznie" w objazdowym pop up store. Informacje o jego aktualnej lokalizacji znajdziecie na facebooku Kosmosu. 

Dziękuję bardzo Sandrze za zaufanie, Oli za świetną współpracę i Monice za wsparcie. Lepszego team'u nie mogłam sobie wyobrazić  i bardzo się cieszę, że nareszcie mogę się pochwalić efektami tej współpracy. Całego lookbooka możecie znaleźć tutaj http://www.tukosmos.pl/ :)












Komentarze